Knikkende Knieën - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Mike Weide - WaarBenJij.nu Knikkende Knieën - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Mike Weide - WaarBenJij.nu

Knikkende Knieën

Door: Mike van der Weide

Blijf op de hoogte en volg Mike

15 Januari 2014 | Nederland, Goirle


Nog een goede twee weken en dan is het zover. Weken van voorbereiding zijn dan eindelijk voorbij. Je kunt wel stellen dat dit niet altijd op rolletjes is verlopen. Het aantal keren dat we hebben moeten bellen met het consulaat zijn niet meer op een hand te tellen.
Het blijft echter nog steeds wennen aan die Surinamers. In Nederland zijn we namelijk toch redelijk gewend mailtjes te beantwoorden en alles duidelijk te regelen. Dit is voor de Surinamers toch anders. Mailtjes worden wel beantwoord, echter moet je hier variërend tussen de 1.5 en 4 weken op wachten. En als je vragen aan ze stelt krijg je antwoord: "komt allemaal wel goed, maak je niet te druk!" Er zullen nu wellicht mensen zijn die dit lezen en denken, dat past wel een beetje bij die Mike. Maar ik kan je verzekeren ook voor mij werd dit soms toch vervelend, en ik heb dan ook menig keer met mijn handen in mijn haar gezeten.
Het zal me dus benieuwen wat deze 4 maanden gaan brengen. Zo nu en dan zal ik hier dan ook wat over laten weten. Dus ik zou zeggen tot de volgende keer! Dan echter wel vanuit Suriname!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goirle

Mike

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 8782

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 06 Juni 2014

Suriname

Landen bezocht: